SERVIS – ORGANIZER
Matične evidencije kupaca/poslovnih partnera, evidencije naloga, otvaranje i raspored po tipovima rada i djelatnicima, štampanje.
Šifrarnik tipova rada – korisnik sam kreira tipove rada koje će pratiti kroz servis organizer, primjeri nije uzet u rad, u radu, čeka rezervni dio, čeka odgovor stranke i sl.
Evidencija radova u garanciji i van garancije.
Šifrarnik statusa naloga – korisnik sam kreira tipove rada koje će pratiti kroz servis organizer, primjer otvoren, u radu, zatvoren, fakturiran i slično.
Korisnik sam definicira boje kojom će se označiti vrste radove i statuse kako bi pregled – lista naloga vizualno bila preglednija.
Pregled po kupcima/poslovnim partnerima, serviserima/djelatnicima i tipovima rada
Pregled naloga u garanciji i van garancije.
Pregled po statusu naloga, izdvajanje u radnoj tabeli i lista, rekapitulacija
Lista po općinama i župama
Radne liste – po statusu otvoreno, završeno, zatvoreno, po djelatnicima i po tipovima rada
Praćenje planiranog završetka rada – lista svih koji su jednaki, manji ili veći od planiranog
Evidencija utroška materijala i usluga te automatska izrada faktura kada je radni nalog zatvoren – veza sa modulom skladišta ili maloprodaja
Pregled zaliha materijala iz skladišta / maloprodaje
Tijekom zaključenja radnog naloga i evidentiranja utroška materijala vidljive su zalihe odabrane poslovne jedinice skladišta ili maloprodaje, pretražujete artikle, unosite utrošenu količinu te birate dokument koji će se kreirati u odabranom skladištu ili maloprodaji.