Nova verzija KISERP 2.07.084 ROBNO KNJIGOVODSTVO I KASA
ROBNO KNJIGOVODSTVO TRGOVINA NOVE MOGUĆNOSTI i PARAMETRI
- Izvješća/Zalihe – na pregledu zaliha dodan padajući meni za izdvajanje artikala VLASTITA ROBA i KOMISIJSKA ROBA– inicijalno se prikazuju svi artikli, klikom na padajući meni u kojem imate mogućnost odabira SVI, VLASTITA ROBA ili KOMISIJSKA ROBA koja se po ključu izdvaja na prikazu
- Ulaz/Knjiženja/Servis cijena – prilikom izrade automatskih zapisnika dodana zabrana odabira vrste dokumenta (zapisnika) koji ažurira zalihe iz liste ponuđenih dokumenata (zapisnika).
- Ulaz/Izlaz/ Knjiženja/Servis salda – kod poduzeća koje nemaju replikator, a pokreću servis salda više ne nudi opciju samo replicirane
- Ulaz/Zapisnik o promjeni cijene – dodana kolona prikaza postotka promjene cijene pri izradi i ispisu dokumenta
- Sistem/Parametri/Ispis računa – dodan novi parametar koji određuje koji rabat RABAT1 ili RABAT2 (osnovni ili dodatni) mijenja akcijski rabat. Akcijski rabat definira se za određeni period za određene kupce ili skupinu kupaca a definira se u opciji Rabati Kupca.
- MULTI TRANSFER DOKUMENATA – Omogućava transfer više dokumenata u isti broj dokumenata, primjerice 100 otpremnica u 100 novih otpremnica. Do sada je samo bilo moguće transferirati više dokumenata istog tipa (npr otpremnica) u jedan dokument (npr otpremnicu).
Kako se koristi i gdje se nalazi? Robno knjigovodstvo Izlaz, desni klik miša za dodatne opcije – pojavit će se nova opcija „Dopusti Multi-transfer“. Omogućava transfer odnosno kopiranje više dokumenata u isti broj dokumenata, primjerice 100 otpremnica u 100 novih otpremnica za istog kupca. Do sada je bilo moguće tranferirati više otpremnica u jednu otpremnicu. Kako koristiti ovu opciju? Pozicionirajte se na željeni izlazni dokument, u našem slučaju Otpremnicu, desnim klikom miša pozovite prozor te aktivirajte opciju „Dopusti Multi-transfer“, nakon toga u listi izlaznih dokumenta odaberite dokumente koje ćete kopirati / transferirati dvoklikom na dokument dok se u listi ne pojave svi, odaberite opciju AUTOTRANSFER u kojem ste definirali pravila transfera te samo potvrdite. Prilikom definicije autotransfera bitno je ne zadati vezu među dokumentima – u polje Veza 0/1 ostavite 0.
Zašto se koristi ova opcija – za kopiranje istih dokumenata koji se dnevno ili periodično ponavljaju, primjerice u pekarstvu dnevne otpremnice prema kupcima
ROBNO KNJIGOVODSTVO I FAKTURIRANJE SVI MODULI
- KONTROLA FISKALIZACIJE U ROBNOM – Ukoliko se račun želi fiskalizirati nakon zakonom dozvoljena 72 sata – program daje upozorenje
- Kontrola slanja izlaznog dokumenta u modul blagajne – ukoliko pokušate poslati u blagajnu transakcijski dokument daje upozorenje da je dokument transakcijski
- Izlaz/Šifranti/Dokumenti – kod otvaranja novog izlaznog dokumenta u oznaku fiskalnog dokumenta upište broj 1, a program će sam dati slijedeći slobodan broj. Ne morate više voditi računa koji je zadnji broj naplatnog uređaja upisan u oznaku fiskalnog dokumenta
- Knjiženja/Servis salda – nova mogućnost servisa salda po vrsti dokumenta (ALT+S) – pozicionirate se na vrst dokumenta koju želite servisirati (primjerice IFV) i program Vam ponudi Samo dokumenti IFV. Ubrzava servis salda kod većih baza kad je potrebno servisirati samo određenu vrstu dokumenta, na slici dolje
- Robni dokumenti definicije za automatsko knjiženje u URA/IRA – dodana mogućnost kopiranja definicije za knjiženja u URU/IRU sa odabranog postojećeg dokumenta. Primjerice otvarate novi izlazni dokument za koji ima istu definiciju za IRU kao i IFV klikom na dugme kopiraj pojavit će se prozor u koji upisujete IFV (kraticu dokumenta sa kojeg kopirate) te potvrdite na OK. Program će kopirati defininiciju. Do sada je identična opcija kopiraj postojala samo za definiciju knjiženja temljnice u glavnu knjigu.
- Ispis izlaznog dokumenta – kad se aktivira opcija ispis na engleskom jeziku na ispisu dokumenta u polje naziv artikla automatski se ispiše tekst koji je u šifrarniku artikala upisan u polje pomoćni naziv, a u polje jedinica mjere ono što je u šifrarniku upisano u polje J.M.Sek – sekundarna jedinica mjere.
- OPĆENITO – PRIJENOS NORMATIVA I ŠIFRARNIKA USLUGA PRILIKOM OTVARANJA NOVOG PODUZEĆA ILI OBRTA
Kod otvaranja novog poduzeća dodana mogućnost prijenosa normativa i šifrarnika usluga sa označenog poduzeća. Ukoliko otvarate novo poduzeće ili obrt koji se bave ugostiteljstvom da ne unosimo ponovno normative ako su identični ili slični pozicioniramo se na poduzeće sa kojeg želite prebaciti normative. Isto vrijedi za prijenos šifrarnika usluga, na slici dolje
ROBNO KNJIGOVODSTVO – IZVJEŠĆA
- Izvješća – Analize – Rang lista – dodan ispis poslovne jedinice
- Izvješća/Rekapitulacija ulaz i izlaza – dodana nova opcija „prikaz stavki“ . Praktična primjena: Ukoliko pratite isporuku robe po narudžbi aktiviranjem ove opcije i opcije Ne vezani dokumenti dobit ćete izlist neisporučene robe po partneru ili za sve partnere. Isto vrijedi i za ponude ili bilo koju drugu vrstu dokumenta, kao na slici dolje
- Izlaz – dodana numeracija stranice računa ili bilo kojeg izlaznog dokument
- Ulaz – na ispisu kalkulacije/primke dodan ispis datuma knjiženja
- Izlaz/Analize/Izlaz po pos jed partnera – dodana opcija saldiranja artikala u zadanom periodu. Praktična primjena: Zanima Vas koliko ste ukupno komada artikala isporučili partneru razvrstano po poslovnim jedinicama u zadanom periodu. Ukolike ne definirate šifru artikla dobit ćete izvještaj za sve artikle a ako definirate artikal (šifra) dobit ćete sumu izlaza tog artikla po poslovnim jedinicama partnera. Bez opcije saldiranje dobite ćete detaljan ispis po danima, računima i poslovnim jedinicama partnera.
UGOSTITELJSTVO
- Ugostiteljstvo – napravljena zabrana brisanja normativa ukoliko se isti koristi u bilo kojoj poslovnoj godini
- Dodana mogućnost kopiranja normativa u ugostiteljstvu iz jedne poslovne jedinice u drugu. Ukoliko imate definirane normative u jednoj poslovnoj jedinici (restoran 1) i otvarate novu poslovnu jedinicu (restoran 2) i želite kopirati normative postupite kao na slici dolje
KASA
- Izvješća/ Rekapitulacija (F4) – dodana opcija „izdvoji usluge“ – Aktiviranjem ove opcije na rekapitulaciji prometa kroz kasu fakturirane usluge u zadanom periodu su izdvojene.
- Uvedena kontrola slučajnog unosa cijene s predznakom minus – Ukoliko slučajno unesete cijenu s predznakom minus prilikom zaključivanja računa program daje upozorenje „Zabranjeno je izdavanje računa s negativnom cijenom“
- Neaktivan prodavač – kako bi se izbjegla mogućnost pogreške i izrade računa na šifre prodavača koji više nE rade a moraju biti u sustavu radi arhive računa uvedeno je polje unutar definicije prodavača – AKTIVAN/NEAKTIVAN. Inicijalno su prikazani SVI, klikom na dugme mijenajte u AKTIVNI i NEAKTIVNI te se prikazuju samo oni koji udovoljavaju kriteriju,
- Dana 3. studenoga 2016.
0 Comments